Kávovary Dolce Gusto
V roku 2006 predstavila firma Nescafé novinku na trhu s kávovarmi- systém zvaný Dolce Gusto. (Po taliansky- sladká chuť). Kapsulový kávovar Dolce Gusto umožňuje zákazníkom aby si sami vyrobili tie najrôznejšie druhy kávy. Navyše, zariadenie dokáže taktiež pripraviť horúcu čokoládu, čaj alebo chladené nápoje.
Samotný prístroj je v porovnaní s pákovými alebo dokonca automatickými kávovarom výrazne lacnejší a taktiež priestorovo nenáročný. Vyrába sa v rôznych farebných verziách a dizajnových prevedeniach, od hravého modelu Picolo Dots až po futuristický Genio Titan.
Systém kapsúl je jednoduchý a nenáročný, kapsulu jednoducho vsuniete do prístroja a ten sa už postará o zvyšok. Kapsule sú navrhnuté tak, aby každá šálka kávy bola čerstvá a obsahovala len tú najlepšiu praženú mletú kávu, neporovnateľne chutnejšiu ako instantnú. Kapsuly sú vzduchotesné, čo umožňuje optimalizovať tlak pre jednotlivé príchute a nechá tak vyniknúť vôňu, chuť aj bezchybnú penu. Momentálne je na slovenskom trhu vyše dvadsať druhov kapsúl, široký výber isto uspokojí aj tých najnáročnejších zákazníkov.
Zaujímavosťou je že Nescafé Dolce Gusto sa stal prvým PP (product placement- zámerne umiestneným produktom do televízneho programu za účelom reklamy) v Británii. Ukázalo sa to ako dobrý krok, pretože až 90% divákov Good Morning Britain považovalo umiestnenie produktu do šou za vhodné, štvrtina dokonca uviedla že Dolce Gusto šou vylepšilo. Takmer tretina opýtaných dokonca uvidela, že po vzhliadnutí relácie naozaj zvažuje nákup kávovaru.
Dnes sa kávovary Dolce Gusto predávajú vo vyše šesťdesiatich krajinách sveta a počet predaných kusov sa už počíta na milióny.