Moderná vonkajšia reklama v podobe vlajky na stožiari

0

Ako na seba a svoju firmu alebo poriadanú akciu čo najlepšie upozorniť? Plagáty a billboardy nie sú jedinou možnosťou v exteriéri. Skúste pútavú a dobre z diaľky viditeľnú reklamnú vlajku na vysokom stožiari. Tá zaručí, že vás nikto neprehliadne a bude vás vidno už zďaleka. Určite ste sa už s takýmito vlajkami stretli – napríklad pri väčších nákupných centrách, firmách v blízkosti ciest, v autobazároch, na čerpacích staniciach a na ďalších miestach. Vlajúce reklamné vlajky na seba skvelo upozornia a sú výbornou alternatíviou k billboardom.

SAMARA RUSSIA - MARCH 1 2015: The flags of official dealer Datsun over blue sky. Datsun is an automobile brand owned by the Nissan Motor Company

SAMARA RUSSIA – MARCH 1 2015: The flags of official dealer Datsun over blue sky. Datsun is an automobile brand owned by the Nissan Motor Company

Kvalita reklamnej vlajky je kľúčová

Navigujte zákazníkov až k vám, pomôžte im zorientovať sa a ľahšie vás nájsť. Podoba a veľkosť reklamných vlajok môže byť rôzna, rovnako ako aj výška stožiaru, na ktorom sú upevnené. Vlajka by mala byť nielen dobre vymyslená, ale aj zhotovená, aby boli farby jasné, nevybledli, materiál vlajky bol pevný a kvalitný a aby vlajka dlho vydržala. To nie je len tak. Firma vlajky.eu má s výrobou vlajok v podobe účinnej reklamy veľké skúsenosti a tlačí na kvalitné polyesterové materiály rôznej gramáže, vhodnej pre najrôznejšie účely. Okrem veľkých vlajok na stožiaroch vyrába aj menšie vlajočky na ploty, budovy alebo stoly.

Menšie vlajky na prútoch

Vlajky nemusia byť len výlučne na vysokých vlajkových stožiaroch. Menšie a mobilnejšie sú konštrukcie na prútoch. Tieto prúty sú vytvorené tak, aby boli stabilné a pritom ohybné a nepoškodili sa pod vplyvom vetra a ďalšej nepriazne počasia. Vďaka rotácii a základni sa tieto vlajky natáčajú do smeru vetru a nehrozí tak ich zničenie. Ak ale chcete byť viditeľný z väčšej diaľky, je vlajka na stožiari vhodnejšia.

Doplňte svoje marketingové aktivity vlajkami

Reklamné vlajky sú dnes nevyhnutným doplnkom marketingových aktivít. Sú cenovo prijateľné, majú široké možnosti využitia. Hodia sa aj na výstavy a veľtrhy, na prezentácie firiem a športové udalosti. Aj mestá radi upozorňujú na svoje aktuálne akcie pomocou týchto vlajok na vlajkových stožiaroch.

Share.

About Author

Leave A Reply