Skladanie kociek na bruchu

0

Dali ste sa na dráhu kulturistiky a od základov zmenili svoj životný štýl? Do detailov ste si rozplánovali svoj tréning a poctivo začali s cvičením a naberaním svalovej hmoty a možno ste si už stihli zakúpiť aj nejaký ten doplnok výživy či kreatín. Ak sa chcete dozvedieť viac, čítajte ďalej, pretože tento článok je venovaný práve vám.

Foto by: http://www.fitexpres.sk/

Foto by: http://www.fitexpres.sk/

Vitamíny a minerály so zdravým príjmom sú veľmi dôležité a pre športovca obzvlášť. Optimálny prísun vitamínov doplní dlh vzniknutý športovou aktivitou a zlepší tak chod organizmu športovca. Posilňujú imunitný systém a chránia pred vonkajšími vplyvmi a baktériami. Minerály chránia športovcov pred nepríjemnými kŕčmi. Bielkoviny takzvané proteíny sú nevyhnutným základným stavebným prvkom svalov. Rozdeľujú sa do niekoľko základných foriem podľa ich pôvodu. Srvátkový proteín má najvyššiu biologickú hodnotu a je rýchlo vstrebávaný do svalov. Casein je mliečna bielkovina používaná najmä vďaka schopnosti postupného uvoľňovania. Proteíny pochádzajúce z vajíčka nazývané albumín sú obsiahnuté v multizložkových produktoch. Rastlinné proteíny zo sóje majú pozitívny vplyv na rast svalov a ich ochranu v období diéty a redukcie telesnej hmotnosti. Soya je dobrým zdrojom rastlinných bielkovín, ktorú využívajú vegetariáni a ľudia s nízkou toleranciou laktózy. Hovorí vám niečo kreatín? Je to jeden z najpopulárnejších a najefektívnejších doplnkov výživy užívaných v kulturistike pre jeho spoľahlivé účinky na získanie svalovej hmoty a sily. O bielkovinách čiže proteinoch sa bližšie informácie dočítate na stránke www.fitexpres.sk

Share.

About Author

Leave A Reply