Čo zaručuje dve tretiny úspechu korekcie váhy?

0

Nie sú to pilulky, ktorých obal vám sľubuje odštartovanie kalorického spaľovania len ich prehltnutím, ani zázračná diéta pozostávajúca z pitia čistej vody či namáhavé aeróbne cvičenia, pri ktorých sa človek akoby krvou potil. Pokiaľ chcete nadobudnúť optimálnu hmotnosť a vyformovať si postavu, musíte si najprv uvedomiť, že pohyb, šport alebo kondičné posilňovanie tvorí len 20% na ceste za vašim snom. Pýtate sa, čo sa skrýva pod zvyšnými osemdesiatimi? Nuž, percentuálne zastúpenie tu má aj genetika, ale odrazový mostík, bez ktorého sa ručička na váhe nepohne, nájdete vo vašej kuchyni.

Foto by: http://www.sxc.hu/photo/1419869

Foto by: http://www.sxc.hu/photo/1419869

Zdravá strava

V dnešnej dobe sa týmto termínom oháňajú vo všetkých médiách na celom svete. Časopisy o chudnutí, potravinové výrobky s označením bio na obaloch, reklamy pretŕčajúce štíhle fitnesky. To všetko človeka obklopuje mylnou domnienkou, že to čo vidí, je v skutočnosti aj to správne. Preto si spolu s voľbou zdravého životného štýlu uvedomte, že nie je všetko zlato čo sa blyští.

Naše typy

Vyhoďte zo špajze nekaloricky sa tváriace musli tyčinky a produkty, ktoré sú cereálne naozaj iba minimálne. Nahradiť ich môžete klasickými ovsenými vločkami, ktoré sú lacnejšie a pre vaše telo oveľa prospešnejšie. Hlavne si dajte záležať na tom, že budete vedieť čo vkladáte do úst a pri čítaní zloženia na obaloch nebudete musieť lúštiť zmesi cukru a iných chemicky spracovaných jedov. Nezabúdajte: ste to, čo jete.

Uprednostňujte rozmanitú stravu, doma varené jedlá a potraviny bohaté na výživné látky, čerstvé ovocie a sezónnu zeleninu, predovšetkým z oblasti, kde žijete. Pri voľbe jedálnička nezanedbávajte horké, trpké, korenené či štipľavé chute, a obmedzte sladké maškrty či slané drobnosti. Pamätajte: všetko s mierou, pretože prejedanie sa a zlé stravovacie návyky vedú k nedostatočnej funkcii vášho toxínmi preplneného metabolizmu a môžu viesť k mnohým zdravotným problémom, od malátnosti a typické bolesti hlavy, cez duševné poruchy až po obezitu. Preto nezabúdajte, že tým čo servírujete na tanier sa staráte o svoje telo.

Share.

About Author

Leave A Reply